בניית תכנית אסטרטגית

בניית תכנית אסטרטגית

למה בכלל צריך תכנית אסטרטגית?
בכל רגע נתון מתחרים על ליבו של כל לקוח אלפי מסרים שיווקיים.
כדי שהלקוחות יבחרו במותג שלך, הם חייבים לזהות ולהבין מה היתרון שלך אל מול המתחרים והכי חשוב – מה התועלת שתצמח להם מהשימוש במוצרים/השירותים שלך או במילים אחרות – מה יוצא להם מזה!
חברות ועסקים הפועלים ללא תכנית אסטרטגית ויעוץ אסטרטגי עבור מקבלי ההחלטות בחברה, מוצאים את עצמם מבזבזים תקציבי פרסום ושיווק, ומתקשים בתהליכי המכירה מכיוון שלא הטמיעו את הבידול שלהם ויתרונותיהם אצל הלקוחות.
מכאן הדרך להפסדים וירידה בהיקף הפעילות של העסק שלך – קצרה!
כדי לראות תוצאות עסקיות, ולייצר נאמנות של לקוחות, יש לבנות תכנית אסטרטגית ולהתאימה לנקודת המפגש עם קהל המטרה.
נקודה זו הינה מהותית ובעלת חשיבות מרבית ובדיוק כאן – אנחנו נכנסים לתמונה. בשבילכם!
GLOBMARK מביאה עמה ניסיון של למעלה מ – 15 שנה, ידע עצום בבניית מהלכי שיווק ותכנון אסטרטגי,
הגדלת מעגל הלקוחות שלך והנעתו לפעולה, יצירת מסר הבידול מול המתחרים והפיכת העסק שלכם ליעיל ממוקד ורווחי.
בתהליך הליווי אנחנו מנהלים את תהליכי מיצוב החברה בבידול התחרותי שלה, אל מול לקוחות קיימים ואל מול קהלי מטרה נבחרים. כמלווים את השדרה הניהולית, תפקידנו הוא להטמיע את מסרי האסטרטגיה ומינוף היתרון התחרותי בכל מחלקות החברה על ידי:

  1. יעוץ ארגוני
  2. ליווי מנהלים
  3. סדנאות מכירה ושיווק
  4. הקניית מיומנות בניהול מו"מ
  5. שיפור תהליכי השירות
  6. שיווק ופרסום ממוקד הצלחה בהתאם לאסטרטגיה הארגונית

תכנית האסטרטגיה תותאם לצרכי הלקוח ותכלול את השלבים הבאים:
1. אפיון החברה וצרכיה – ניתוח "מיקרו" של הפעילות לצורך הכרת החברה הכולל בין היתר:
זיהוי חולשות וחזקות, הזדמנויות ואיומים, קהל הלקוחות כיום, פעילות שיווקית ופרסומית שנעשתה עד כה ועוד.
2. חקר שוק – ניתוח "מאקרו" לצורך מיפוי החברה במפת התחרות, הכולל בין היתר מיפוי המתחרים (ישירים ועקיפים) טרנדים וחדשנות מהעולם, רובד המסרים הגלוי והסמוי ועוד.
3. בחינת החלופות ליצירת יתרון תחרותי – מינוף יתרונות החברה ושילוב ההזדמנויות ליצירת יתרון תחרותי בולט אל מול קהל המטרה.
4. בניית תוכנית אסטרטגית הכוללת – אפיון קהלי המטרה והמשפיעים על קבלת ההחלטות, מיצוב מבדל לפעילות, יצירת ערך הנתפס כגבוה בקרב קהלי המטרה, בידול בשפה המיתוגית, תכנית עבודה לפעילות השיווק, הפרסום ומיומנות המכירות.
התוצאה – בידול תחרותי מול קהל הלקוחות, ריענון חומרי הפרסום והשיווק, הטמעת התהליכים בקרב עובדי הארגון
והשגת תוצאות עסקיות המותאמות ליעדים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
בואו להכיר את סיפורי ההצלחה שלנו בעבודתנו עם חברות ומותגים מובילים בארץ!

חזרה לרשימת מאמרים