GlobMarkView -אסטרטגיה, חדשנות והתייעלות
אסטרטגיה, חדשנות והתייעלות
אנחנו מתכננים עבורכם את אסטרטגיית השיווק, הכוללת יישום מודלים בחדשנות, הבוחנים את התועלת, הפונקציונאליות והאמוציונליות, המחיר, קהלי המטרה, מחזור חווית הלקוח, איתור מכשולי הקנייה גורמי השפעה ועוד…
כדי לייצר שינוי במערך השיווק על כל ערוצי הפעילות שלו, יש לבנות אסטרטגיה חדשנית המניעה את קהל הצרכנים לבחור במותג שלכם
בכל תכנון אסטרטגיה שיווקית, אנחנו בוחנים ויוצרים בראייה הוליסטית חדשנות ייחודית, מותאמת למותג שלכם. אנחנו לא מתייחסים את נתוני הענף כעובדות גמורות, אנחנו משנים את המיקוד מהמתחרים לחלופות השוק, מהלקוחות הקיימים אל ה"לא לקוחות" (איפה הם צורכים היום), בוחנים טרנדים מהעולם (באופן כללי ולא ממוקד בקטגוריה בה פעיל המותג) ועוד.
אנחנו יוצרים ערך חדש עבור קהל המטרה, מפתחים שווקי פעילות חדשים ומייצרים בידול במפת התחרות.
אנחנו נותנים מענה לבעיה קיימת בענף, בחוויית הלקוחות, בהתנהגות הצרכנים ומפתחים פתרונות חדשניים מותאמים רק למותג שלכם!
מה כוללת אסטרטגיית השיווק?
⊗ מחקר שוק
⊗ טרנדים מהעולם (מכל הענפים)
⊗ מחקר מתחרים
⊗ אפיון קהלי המטרה
⊗ התנהגות צרכנים
⊗ סיפור המותג
⊗ מיתוג מחדש
⊗ תוכנית פעולה שיווקית
⊗ תמריצים, שרשרת הקנייה, קד"מ קהילה ושירות
כשהקרב על ליבו של הצרכן עולה, עם ריבוי המסרים, המתחרים ושפע ההיצע – אנחנו יודעים לייצר מהלכי שיווק פרקטיים הסוללים את מפת הדרכים לפעילות חדשנית, ייחודית המייצרת תוצאות בטווח המידי והארוך.
אסטרטגיית השיווק נוגעת בכל התחומים החל מהמותג, הדיגיטל, הסושיאל, קמפיינים, נקודות המכירה, המוצר/השירות, נקודת המפגש עם קהלי המטרה, חווית הלקוחות, שירות, מכירות וגם קידום מכירות ועוד.
כל אלה ועוד, נותנים מענה מותאם לצרכי המותג, היעדים, המטרות והתקציב.
כדי לייצר מציאות אחרת, בואו ליישם פעולות אחרות כדי ליהנות מתוצאות חדשות!